Unikali ikimokyklinio ugdymo programa „PA-SI-TIKIU vaikyste!”

PASITIKIU jėzuitiška auklyba ir TROKŠTU, kad mano vaikas joje augtų.

PATIKIU savo vaiką ugdytojams ir DĖKOJU jiems už jo auginimą bendruomenėje.

TIKIU, kad mano vaikas auga Dievui ir Artimui. O mes visi augame kartu su juo.


Tėti, mama, kad pasitikrintumėte dėl Jūsų vaiko gyvenimo šiame darželyje, 

galite prieš kiekvieną teiginį pridėti žodelį „ar“.

Ugdymo principai


Vaikai ugdomi pagal ikimokyklinio ugdymo programą „PA-SI-TIKIU vaikyste!”, kuri yra pagrįsta auklėtojų ir šeimos bendradarbavimo sąlyga atskleidžiant vaiko galias ir gebėjimus.

DAUGIAU

Integruojamos veiklos


Į ugdymą integruojami  Montesori pedagogikos elementai ir Gerojo Ganytojo katechezės užsiėmimai. Tikslas – atliepti vaikų vidinius emocinius poreikius ir stiprinti gebėjimą suvokti aplinką.

DAUGIAU

Vaikų diena


Nuo 7.30 val. vaikų laukia auklėtojos. Apie 8.30 val. organizuojamas “Ryto aušros“ užsiėmimas – įvadas į dieną, prašymų laikas, susikaupimas prieš veiklas ir dienos pavedimas Dievui.

DAUGIAU

Ugdymo principai


Ugdymas organizuojamas Ignaciškos auklybos principais. Todėl skiriamas besąlygiškas dėmesys asmeniui, akcentuojama ugdymo svarba pagal amžiaus tarpsnius, patyriminiais principais vaikai supažindinami su Dievo sukurtu pasauliu.


Ugdymas vyksta per nuolatinę patirties, apmąstymo ir veiklos sąveikas, kurias ugdytiniai įtvirtina „Ryto aušros“, ugdomųjų, integruojamų veiklų, laisvo lauko žaidimo metu. Organizuojant ugdymo procesą, didelis dėmesys skiriamas vaiko savarankiškumui ir nepriklausomumui toje aplinkoje, kur jis yra; taip pat pasirinkimo laisvei laikantis taisyklių ir elgsenos normų, atsakomybei už save, savo aplinką.

Siekiant suprasti pasaulį vyksta nuolatinis pokalbis ir proceso aptarimas su vaikais.

Tokių pokalbių principai:

  • gilinti pamatinių vertybių pažinimą; 
  • skatinti pažinti, gerbti/mylėti, priimti save ir kitą;
  • siekti pažinti pasaulį, kuriame gyvename ir adekvačiai reaguoti į jame vykstančius procesus;
  • stiprinti vaikų motyvaciją siekti kokybės tiek santykiuose, tiek ugdyme.


Į ugdymą integruojami Marijos Montessori pedagogikos elementai. Tikslas - atliepti vaikų vidinius emocinius poreikius bei stiprinti gebėjimą suvokti aplinką. Šiam tikslui įgyvendinti kuriama atitinkama aplinka, naudojamos specialios priemonės. 


Pedagogas šalia vaiko yra palydėtojas, kuris stebi, nukreipia, fiksuoja ugdytinių veiksenas. Visi pedagogo sprendimai remiasi vaiko stebėjimu ir jo elgesio analize. 

Integruojamos veiklos


Į ugdymą integruojami:

  • Montesori pedagogikos elementai ir Gerojo Ganytojo katechezės užsiėmimai. Tikslas – atliepti vaikų vidinius emocinius poreikius ir stiprinti gebėjimą suvokti aplinką. Šiam tikslui įgyvendinti kuriama atitinkama aplinka, naudojamos specialios priemonės. 

Darželio pedagogės kvalifikuojasi darbui šioje srityje.

  • Religinio ugdymo užsiėmimai naudojantis Gerojo Ganytojo katechezės metodikas.
  • Muzikos užsiėmimai su muzikos mokytoja. 
  • Fizinio aktyvumo užsiėmimai.
  • IT pradmenys.
  • Užsiėmimai su šunimi (esant tėvelių sutikimui).

Jei susidaro grupės, vaikams organizuojami įvairūs neformaliojo ugdymo užsiėmimai (būreliai).

Vaikų diena


Nuo 7.30 val. vaikų laukia auklėtojos.

Apie 8.30 val. organizuojamas “Ryto aušros“ užsiėmimas – įvadas į dieną, prašymų laikas, susikaupimas prieš veiklas ir dienos pavedimas Dievui.

Apie 9 val. pusryčiai.

Nuo 9.30 val. ugdomoji veikla, priešpiečiavimas, laisvas lauko žaidimas.

Apie 12 val. pasiruošimas pietums (higiena, stalo pasidengimas ir pan.)

Apie 12.30 val. pietūs.

Apie 13 val. pietų miegas arba nugarytės glostymas.

Apie 16 val. pavakariai.

Iki 17.30 val. (arba iki kol ateis tėveliai) ugdomoji veikla arba laisvas lauko žaidimas.


DĖMESIO! Tai tik orientaciniai laikai. Su tiksliu veiklų laiku tėvelius supažindina auklėtojai.

Darželio aplinka


Grupės naudojasi bendra rūbinėle lauko rūbams. Grupės blokas sudarytas iš ugdymosi erdvės, miegamojo ir sanitarinio mazgo. Vaikai valgo bendroje valgykloje. Aplinka ir priemonės nuolatos atnaujinamos pagal ugdymo(si) poreikius.

Share by: